Brand management z pohledu neuromarketingu – Jana Hrušková
Jana Hrušková
Bachelor's thesis
Brand management z pohledu neuromarketingu
Brand Management from the Perspective of Neuromarketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivity grafických prvků na vybraných vizuálech nealkoholických limonád pomocí neuromarketingové metody eye-tracking, přičemž řeší vliv neuromarketingu na brand management a následné rozhodnutí zákazníka o koupi. Hlavním cílem práce je pomocí neuromarketingového průzkumu provést komparaci působení vybraných značek na cílovou skupinu. Teoretická část se věnuje …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the effectiveness of graphic elements on selected visuals of soft drinks using neuromarketing method eye-tracking, while addressing the impact of neuromarketing on brand management and subsequent customer purchase decision. The main objective of the thesis is to use neuromarketing research to compare the effect of selected brands on the target group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rl1kc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kopáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Návrh brand manuálu pro klenotnictví.
Tetiana Palahina -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o.
Eva Kupcová -
Neuromarketing v České republice
Kateřina Lazarčíková