Veronika Lokajová

Bachelor's thesis

Marketingový mix produktů malé firmy

The Marketing Mix of a Small Company's Products
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu malé firmy Misiznitka, která se zabývá prodejem ručně vyráběných produktů založených především na textilních aplikacích a patchworku. Naším záměrem je zpracovat teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek …more
Abstract:
The aim of my Bachelor paper is to analyse the contemporary marketing mix and to purpose a new mix of a small company Misiznitka, which sells hand-made products mainly based on textile applications and patchwork. The author’s intention is prepared a theoretical base for marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2010
  • Supervisor: Vítězslav Hálek
  • Reader: Tomáš Kala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management