Špecifické aspekty bankového marketingu – Bc. Andrea Vassová
Bc. Andrea Vassová
Bakalářská práce
Špecifické aspekty bankového marketingu
Specific aspects of bank marketing
Abstract:
The purpose of my bachelor work was to analyze the specific aspects of bank marketing, which is expressed in the bank management itself, in several segments.The main role of the marketing, is to designate the needs, the demands and preferences of the target customer group and satisfy the needs of the bank`s clients in demanded way, which enables to reach the synergic effect with the elements of marketing …víceAbstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo analyzovať špecifické aspekty bankového marketingu, ktorá sa prejavuje v samotnom riadení bánk vo viacerých segmentoch. Hlavnou úlohou marketingu je určiť potreby, požiadavky a preferencie cieľových skupín zákazníkov a v požadovanej miere uspokojiť potreby klientov banky, čo s prvkami marketingového mixu umožňuje dosiahnuť synergický efekt, vylepšenie a upevnenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mq7st/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: Doc.Ing. Mária Klimiková, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Renáta Bošeľová -
Marketingový mix komerčnej banky s akcentom na produkt a cenu
Ján Litvák -
Marketingový mix spotřebitelského úvěru
Monika Kuncová -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
Anetta Pšanecká -
Vliv vyhlášení přímých měnových transakcí ECB na hospodaření komerčních bank
Alica Chomová