Bc. Anetta Pšanecká

Bakalářská práce

Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke

Specifics of marketing mix creation in commercial bank
Abstract:
The aim of my final bachelor work was to analyse single factors of the marketing mix in commercial bank. The Bachelor work is divided in three chapters. In the first chapter are theoretical starting points of examined problem – the substance of bank marketing and marketing mix. The second chapter analyses specifics structured product „real estate credit“ of CSOB Inc. and VUB Inc.. This chapter gradually …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať a porovnať jednotlivé prvky marketingového mixu vo vybraných komerčných bankách. Bakalárska práca je rozdelená do troch kapitol. V prvej kapitole sú opísané teoretické východiská skúmanej problematiky – marketing a marketingový mix. Druhá kapitola analyzuje vybraný štrukturovaný produkt – hypotekárny úver v ČSOB a.s. a vo VÚB a.s.. Táto kapitola postupne rozoberá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK