Koncept moderního řídicího systému výkonové válcové zkušebny s elektromagnetickým retardérem – Lukáš Kapera
Lukáš Kapera
Bachelor's thesis
Koncept moderního řídicího systému výkonové válcové zkušebny s elektromagnetickým retardérem
The Concept of a Modern Control System for Performance Dynamometer with an Electromagnetic Brake
Anotácia:
Cílem této práce bylo zpracovaní teoretické rešerše z oblasti konstrukčních řešení výkonových zkušeben osobních vozidel a další zaměření na jejich ovládací zařízení, funkci a logiku. Dále provedení analýzy stávajícího řídicího systému vytipované výkonové válcové zkušebny s elektromagnetickým retardérem s označením PCT 300(FLA 203). Rovněž byly zjištěny rozsahy řídících signálů a zaznamenány do grafů …viacAbstract:
The aim of this work was to process a theoretical search for solutions in the field of design solutions of performance testing laboratories of passenger cars and further focus on their control equipment, function and logic. Further analysis of the existing control system of the selected power roller chassis dynamometers test room with an electromagnetic retarder marked PCT 300. The ranges of the control …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedúci: Tomáš Mrověc
- Oponent: Tomáš Klein
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAPERA, Lukáš. \textit{Koncept moderního řídicího systému výkonové válcové zkušebny s elektromagnetickým retardérem}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ltq3hw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Aplikovaná elektronika
Práce na příbuzné téma
-
Vozidlová dynamická válcová zkušebna - principy, testy a analýza dat
Dalibor Chovanec -
Experimentální měření vozidlových charakteristik na zkušebně
Marek Špaček -
Simulace jízdních odporů na válcové zkušebně
Dominik Novotný -
Resinátové pasty
Lukáš Tomašák