Tereza MAZANCOVÁ
Bakalářská práce
Lidová píseň v mateřské škole
Folk song in the kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem lidové písně v mateřské škole. Teoretická část je složena ze tří kapitol. První kapitola popisuje termín lidové píseň, její historii a sběratelství. Další kapitola zmiňuje hudební vývoj dítěte a jednotlivé hudební činnosti. Navazuje na ní kapitola o nácviku nové písně a část zaměřená na lidovou píseň a dítě předškolního věku. Praktická část je zaměřena na konkrétní …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on a Folk song in kindergarten. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the term Folk song, its history and its collection. The next chapter mentions the musical development of the child and musical activities. This is followed by a chapter about practicing a new song and a part focusing on a folk song and the preschool child. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Ing. Veronika Růžičková, Ph.D. et Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAZANCOVÁ, Tereza. Lidová píseň v mateřské škole. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Hudební činnosti dětí předškolního věku v mateřských školách pro sluchově postižené
Markéta GLOSOVÁ -
Hudební činnosti ve věkově heterogenní třídě mateřské školy
Eliška KÁZECKÁ -
Hudební činnosti jako prevence narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole
Petra WEISZOVÁ -
Využití operních zpracování pohádek (Operek) od autorů Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře pro hudební činnosti v mateřské škole
Jitka Rozkošná -
Hudební a dramatické činnosti u předškolních dětí
Nikol Brožková -
Lidová píseň jako prostředek rozvoje dramatických a sociálních dovedností dětí v předškolním věku.
Květoslava KOKTAVÁ -
Lidová píseň a její využití v hudební výchově žáků staršího školního věku na gymnáziích
Anna Kamenická