Jazykové hádanky ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Zuzana Mikesková
Mgr. Zuzana Mikesková
absolventská práce studenta CŽV
Jazykové hádanky ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Language riddles in english language teaching at primery school
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá problematikou použití hádanek ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Cílem práce bylo zjistit, zda je možné, vzhledem k předpokládané omezené úrovni žáků v oblasti slovní zásoby, logického myšlení, schopnosti číst s porozuměním a mluvit, zařadit jazykové hádanky do výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Závěrečnou práci tvoří dvě stěžejní části. Jedná se o část teoretickou …moreAbstract:
The final work deals with the use of riddles in teaching English at the elementary school, or more precisely at the primary school level (the first to the fifth grade). The aim of the work was to find out whether it was possible - due to the expected limited level of vocabulary knowledge, logical thinking, the ability to read with comprehension and to speak - to include language riddles in the teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKESKOVÁ, Zuzana. \textit{Jazykové hádanky ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ltwjpm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikesková, Zuzana. Jazykové hádanky ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2021. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / field:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Řečové dovednosti v učebnicích anglického jazyka 5. ročníků ZŠ
Barbora ŠEDIVÁ -
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Rozvoj řečové dovednosti mluvení prostřednictvím kooperativního vyučování
Kateřina Urbánková -
Řečové dovednosti žáků 1. ročníků ZŠ v kontextu čtenářské gramotnosti
Eliška FEIKOVÁ