Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel – Nicola Pospíšilová
Nicola Pospíšilová
Bakalářská práce
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Analysis and evaluation of the marketing strategy of Stages Hotel Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice analýzy a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu v Praze. Cílem práce je analýza marketingové strategie, která se zabývá analýzou marketingových nástrojů a následné zhodnocení.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of marketing strategy of Stages Hotel in Prague. The aim of the thesis is analysis of the marketing strategy, which deals with the analysis of marketing tools and subsequent evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/m6hc9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Pavel Krpálek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠILOVÁ, Nicola. \textit{Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lu0ez2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková