Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel – Nicola Pospíšilová
Nicola Pospíšilová
Bachelor's thesis
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Analysis and evaluation of the marketing strategy of Stages Hotel Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice analýzy a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu v Praze. Cílem práce je analýza marketingové strategie, která se zabývá analýzou marketingových nástrojů a následné zhodnocení.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of marketing strategy of Stages Hotel in Prague. The aim of the thesis is analysis of the marketing strategy, which deals with the analysis of marketing tools and subsequent evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/m6hc9/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Pavel Krpálek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Nicola. \textit{Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lu0ez2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková