Bc. Tomáš Janík

Diplomová práce

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce Marketingové strategie představuje návrh řešení vhodných marketingových strategií pro zákaznické portfolio pro obchodní společnost BM s.r.o. Portfolio tvoří dva hlavními segmenty, vysokopevnostní materiály a frikční produkty. Byla provedena analýza těchto zákaznických segmentů, detailně na segmentu frikční produkty. Byly navrhnuty varianty marketingové strategie na období konjuktury …více
Abstract:
The thesis Marketing Strategies deals with a proposal for solutions to appropriate marketing strategies for the customer portfolio of for trading company BM s.r.o. The portfolio consists of two main segments, high strength materials and friction products. These customer segments were analyzed, detailing the segment of friction products. Variants of marketing strategy were proposed for the period of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Alois Vašek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING