Projekt plánování při zavádění systému CAD/CAM v technické ortopedii – Bc. David Foltýnek
Bc. David Foltýnek
Diplomová práce
Projekt plánování při zavádění systému CAD/CAM v technické ortopedii
Project Planning in the Implementation of CAD/CAM System in Technical Orthopedics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickým plánováním při zavádění nového výrobního pro-cesu ve firmě PROTEOR CZ s.r.o. Tento projekt, který začal v roce 2016, měl nahradit stávající výrobu pozitivních modelů za výrobu pomocí CAD/CAM technologie. Hlavním přínosem této technologie je zefektivnění výroby a zvýšení konkurenční výhody firmy. V první části této diplomové práce jsou shrnuty teoretické poznatky …víceAbstract:
This thesis deals with the strategic planning during the installation of the new production process in the company PROTEOR CZ s.r.o. This project, which began in 2016, was supposed to replace existing production positive models with CAD/CAM technology. The main benefit of this technology is to make production more efficient and to increase the competitive advantage of the company. The first part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Foltýnek, David. Projekt plánování při zavádění systému CAD/CAM v technické ortopedii. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management
Tomáš Jelínek -
Strategický management vybraného podniku
Zuzana Snítilová -
Strategický management ve vybraném podniku
Stanislava Šulcová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová