Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování – Bc. Veronika Nosková
Bc. Veronika Nosková
Master's thesis
Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování
Neuromarketing options for customer decision making
Abstract:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a využitím zobrazovacích metod. V této souvislosti jsou popsány nejdůležitější části mozku a jejich činnost. Dále jsou uvedeny příklady neuromarketingových studií a s tím souvisejících výzkumů chování zákazníků. Praktická část obsahuje projekt a výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na rozhodování a chování zákazníků, resp. faktorů, které ovlivňují konkrétní …moreAbstract:
This thesis deals with Neuromarketing and the use of imaging techniques. In this context describes the most important parts of the brain and their activities. The following are examples of neuromarketing studies and research on the behavior and decisions of customers. Listed are also factors and incentives under which customers are also decision makers. The practical part contains the project and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nt0bw/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovplyvňujúce online second-hand nakupovanie
Adam Cibere -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
Martina ŠLECHTOVÁ -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Yuliia Tyshchenko -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová