Bc. Veronika Nosková

Master's thesis

Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování

Neuromarketing options for customer decision making
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a využitím zobrazovacích metod. V této souvislosti jsou popsány nejdůležitější části mozku a jejich činnost. Dále jsou uvedeny příklady neuromarketingových studií a s tím souvisejících výzkumů chování zákazníků. Praktická část obsahuje projekt a výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na rozhodování a chování zákazníků, resp. faktorů, které ovlivňují konkrétní …viac
Abstract:
This thesis deals with Neuromarketing and the use of imaging techniques. In this context describes the most important parts of the brain and their activities. The following are examples of neuromarketing studies and research on the behavior and decisions of customers. Listed are also factors and incentives under which customers are also decision makers. The practical part contains the project and the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní