Dineo Sara Mofokeng

Bakalářská práce

Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě

Customer Services and Ticket Distribution Systems in Public Passenger Transport
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá poskytovanými službami a systémy distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě. V práci je popsáno, jak je možné zlepšít nedostatečně fungující dopravní systém osobní dopravy. Pozornost je zaměřena na služby zákazníkům (jejich členění a popis) stejně tak na systém distribuce jízdenek. V práci je provedeno srovnání České Republiky ? Pardubic a oblasti Jižní Afriky …více
Abstract:
This thesis deals with the different types of customer services and ticket distributing systems that are found in public passenger transportation . It describes ways that can improve inadequate transport systems within the passenger transportation sector. Focus is made on customer services (description and types ) as well as ticket distribution systems, by comparing the town Pardubice, Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ivo Hruban, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mofokeng, Dineo Sara. Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.