Řízení znalosti v podniku – Mgr. Ing. Ondřej Cikánek
Mgr. Ing. Ondřej Cikánek
Bachelor's thesis
Řízení znalosti v podniku
Knowledge management in a company
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat systém řízení znalostí v konkrétním podniku a zhodnotit jej. První část je zaměřena na teoretické vymezení základních pojmů v této oblasti a představuje základní rysy řízení znalostí. Praktická část obsahuje zmapování a zhodnocení lidského kapitálu v oddělení Public Relation organizace Student Cyber Games. Na závěr práce je věnována pozornost využívání informačních technologií …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the system of knowledge management in a specific company and to evaluate it. The first part of this thesis is focused on the theoretical definition of the basis terms in this area and also introduces key features of knowledge management. The practical part contains mapping and evaluation of a human capital of the Public Relations department of the organization Student …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ugjxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedúci: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Richard Malovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití knowledge managementu jako nástroje zlepšování procesů
Miloslava Brožíková -
Laboratory information management system for genomics and bioinformatics core facility
Jaroslav Langer -
Management informační bezpečnosti ve vybrané organizaci
Martin Pučok -
Management informačních rizik
Jan Kalabus -
Standardy pro management informačních rizik
Patrik Mazánek -
Management informační bezpečnosti procesů a technologií
Pavol Vaněk -
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Vít Pouzar -
Case Management jako přístup k designu knowledge management systémů používaných CSIRT týmy
Dušan Tichý