Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Martina Hollarová
Bc. Martina Hollarová
Diplomová práce
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnocení využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci dvou konkurenčních výrobních firem. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Podstatou teoretické části je objasnění problematiky online marketingu a online marketingové komunikace na sociálních sítích. Aplikační část se věnuje analýze obsahu firemních profilů dvou vybraných značek na sociální …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the use of social media networks in marketing communication of two rival manufacturing companies. The thesis is divided into theoretical and applied parts. The essence of the theoretical part is to clarify problems with online marketing and online communication on social networks. The applied part focuses on an analysis of the content of company profiles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nos5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLLAROVÁ, Martina. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/lufe0y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová