Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Martina Hollarová
Bc. Martina Hollarová
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnocení využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci dvou konkurenčních výrobních firem. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Podstatou teoretické části je objasnění problematiky online marketingu a online marketingové komunikace na sociálních sítích. Aplikační část se věnuje analýze obsahu firemních profilů dvou vybraných značek na sociální …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the use of social media networks in marketing communication of two rival manufacturing companies. The thesis is divided into theoretical and applied parts. The essence of the theoretical part is to clarify problems with online marketing and online communication on social networks. The applied part focuses on an analysis of the content of company profiles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/nos5j/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLLAROVÁ, Martina. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2022. Available from: https://theses.cz/id/lufe0y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová