Bc. Martina Hollarová

Master's thesis

Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem

Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnocení využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci dvou konkurenčních výrobních firem. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Podstatou teoretické části je objasnění problematiky online marketingu a online marketingové komunikace na sociálních sítích. Aplikační část se věnuje analýze obsahu firemních profilů dvou vybraných značek na sociální …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the use of social media networks in marketing communication of two rival manufacturing companies. The thesis is divided into theoretical and applied parts. The essence of the theoretical part is to clarify problems with online marketing and online communication on social networks. The applied part focuses on an analysis of the content of company profiles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích