Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích – Bc. Veronika Goldmanová
Bc. Veronika Goldmanová
Diplomová práce
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Marketing communication of the board game Dračí Hlídka on social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce bude navržení doporučení pro zlepšení online marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na základě analýzy současného stavu. V teoretické části bude pozornost věnována charakteristice marketingové komunikace v online prostředí sociálních médií, sociálních sítí, strategii, nástrojům a marketingového komunikačního mixu. V praktické části bude provedena analýza jednotlivých …víceAbstract:
The thesis will aim to propose recommendations for improving the online marketing communication of the board game Dragon Patrol based on an analysis of the current situation. The theoretical part will focus on the characteristics of marketing communication in the online environment of social media, social networks, strategy, tools, and marketing communication mix. An analysis of the different marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kjk9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Natálie Maršalková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOLDMANOVÁ, Veronika. \textit{Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/luhr6x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš