Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice – Martina Náměstková
Martina Náměstková
Master's thesis
Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice
Marketing Strategy Evaluation of the Company Bruder at the czech market and New Communication Strategy Concept for the Czech Republic
Abstract:
Práce analyzuje marketingovou strategii firmy Bruder na českém trhu. Na základě rozboru stávající marketingové strategie, doporučení uvedených v odborné literatuře a dotazníkového šetření je vytvořen návrh na zlepšení stávající komunikační strategie.Abstract:
The thesis analyses the current marketing strategy of the company Bruder at the Czech market. The new communication strategy plan is based on current marketing strategy analysis, recommendations in the specialised literature and questionnaires filled up by respondents.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40256
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁMĚSTKOVÁ, Martina. \textit{Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a~návrh nové komunikační strategie v~České republice}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/luievf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková