Online podpora předmětu Didaktika ICT – David KRČMÁŘ
David KRČMÁŘ
Diplomová práce
Online podpora předmětu Didaktika ICT
Online support for the subject Didactics of ICT
Anotace:
Cílem této diplomové práce je tvorba e-kurzu v prostředí LMS Moodle pro předmět Didaktika ICT v rámci studijního programu Učitelství při 1. st. ZŠ za účelem jeho inovace po stránce obsahové i formální. E-Kurz absolvovaly studentky prezenčního i dálkového studia na vysoké škole. Obsah e-kurzu zahrnuje prvky zaměřené na rozvoj vzdělávacího obsahu Algoritmizace a programování, což je základní oblast podporující …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create an e-course in the LMS Moodle environment for the subject Didactics of ICT within the study program Primary school Teacher Training for the purpose of its innovation in terms of content and form. The course was completed by full-time and distance female students at the university. The e-course content includes elements leading to developing the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRČMÁŘ, David. \textit{Online podpora předmětu Didaktika ICT} [online]. Ostrava, 2022 [cit. 2023-05-30]. Dostupné z: https://theses.cz/id/luqit9/. Diplomová práce. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Jak správně citovat práci
KRČMÁŘ, David. Online podpora předmětu Didaktika ICT. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Tělesná výchova - Informační a komunikační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy pro rozvíjení algoritmizace s minirobotem Ozobot
Denisa JANŮ -
Sada úloh pro výuku algoritmizace na základních školách
Lukáš ZVĚŘINA -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Algoritmizace v prostředí MŠ
Petra MÜLLEROVÁ -
Rozvoj informatického myšlení ve výuce na 1. stupni základních škol
Stephanie KUBEŠOVÁ -
Využití Green ICT praktik při inovaci ICT ve veřejné správě
Michal Čečák -
Vliv ICT na atraktivnost výuky a ICT dovednosti žáků
Pavel KOKORUDA -
ICT ve vzdělávání pod tlakem informační společnosti. Zavádění ICT do vzdělávacích systémů
Tomáš Punar