Online podpora předmětu Didaktika ICT – David KRČMÁŘ
David KRČMÁŘ
Diplomová práce
Online podpora předmětu Didaktika ICT
Online support for the subject Didactics of ICT
Anotace:
Cílem této diplomové práce je tvorba e-kurzu v prostředí LMS Moodle pro předmět Didaktika ICT v rámci studijního programu Učitelství při 1. st. ZŠ za účelem jeho inovace po stránce obsahové i formální. E-Kurz absolvovaly studentky prezenčního i dálkového studia na vysoké škole. Obsah e-kurzu zahrnuje prvky zaměřené na rozvoj vzdělávacího obsahu Algoritmizace a programování, což je základní oblast podporující …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create an e-course in the LMS Moodle environment for the subject Didactics of ICT within the study program Primary school Teacher Training for the purpose of its innovation in terms of content and form. The course was completed by full-time and distance female students at the university. The e-course content includes elements leading to developing the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRČMÁŘ, David. Online podpora předmětu Didaktika ICT. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Tělesná výchova - Informační a komunikační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmizace výpočtů chemických veličin roztoků - zkvalitnění výuky chemie pomocí hry vedoucí k programování algoritmů
Jan NAVRÁTIL -
Úlohy pro rozvíjení algoritmizace s minirobotem Ozobot
Denisa JANŮ -
Sada úloh pro výuku algoritmizace na základních školách
Lukáš ZVĚŘINA -
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Tomáš ODSTRČIL -
Koncept výuky algoritmizace na víceletém gymnázium
Dominik MICHALEC -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Algoritmizace v prostředí MŠ
Petra MÜLLEROVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK