Ing. Kateřina Kykalová

Bachelor's thesis

Proces vytváření nového logotypu společnosti

Process of creating a new logotype of the company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá procesem vytváření nového logotypu společnosti. V teoretické části jsou rozebírána důležitá východiska jeho tvorby, jakými jsou např. předpoklady kvalitní prezentace firem na trhu, firemní kultura, firemní identita, firemní image. V praktické části je soustředěna pozornost na typologii barev v různých typech médií a především pak na umístění logotypu v tiskových médiích. …viac
Abstract:
In my bachelor work I would like to present the procces of creating a new logotype of the company. In the theoretical part I would like to analyse the most important sources as a base for a company success on the market, such as corporate culture, corporate identity, corporate image. In the practical part I would like to analyse typology of colours of different media types, I would like to draw my …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication