Bc. Michal HRADIL

Master's thesis

Zavedení marketingové strategie ve firmě Somoza a.s.

Implementation of marketing strategy of firm Somoza a.s.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy Somoza a.s. Cílem této práce je zjištění postoje spotřebitelů ke konzumaci vína a zhodnocení současného stavu marketingu ve firmě. Na základě závěrů vyplývajících z vyhodnocení jednotlivých analýz je firmě navržena marketingová strategie pro dosažení lepšího postavení na trhu vína.
Abstract:
This graduation theses solves marketing strategy of firm Somoza a.s. The subject of gra-duation theses is identification of consumer position to consummation of vine and appreci-ation contemporary status of marketing at this firm. In the terms of analysis there is pro-position possibility improvement of competitive position in the vine market-place
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zverejniť od: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6065

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRADIL, Michal. Zavedení marketingové strategie ve firmě Somoza a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing