Postoje aktérů edukace k inkluzivnímu vzdělávání – Bc. Lucie MOŽÍŠOVÁ
Bc. Lucie MOŽÍŠOVÁ
Diplomová práce
Postoje aktérů edukace k inkluzivnímu vzdělávání
Attitudes actor of education to inclusive education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji aktérů edukace k inkluzivnímu vzdělávání. Teoretická část popisuje jednotlivé aktéry inkluze ve školním prostředí. Přibližuje jejich charakteristiky a také objasňuje termíny s inkluzí spojené. Praktická část analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu dotazníkovou metodou, jež byl proveden na vybraných Základních školách v Ostravě. Cílem bylo zmapovat postoje učitelů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the attitudes of educational actors towards inclusive education. The theoretical part describes the different actors of inclusion in school environment. It presents their characteristics and also clarifies the terms associated with inclusion. The practical part analyses the results of quantitative research using the questionnaire method, which was conducted in selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOŽÍŠOVÁ, Lucie. Postoje aktérů edukace k inkluzivnímu vzdělávání. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Inkluzivní vzdělávání žáka se spinální svalovou atrofií a odlišným mateřským jazykem na běžné základní škole
Hana Váňová -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
Aneta Kučerová -
Připravenost učitelů druhého stupně ZŠ na integraci žáků se SVP do tělesné výchovy
Lukáš JANIŠ -
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vybrané ZŠ na Praze-východ
Radka Brothers