Tomáš Svačina

Bachelor's thesis

Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z

Assessment of Sensodyne marketing communication with a focus on Generation Z
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je posoudit, zda je marketingová komunikace značky Sensodyne správně nastavena tak, aby bylo efektivně dosaženo cílů s ohledem na spotřebitelskou charakteristiku zástupců generace Z, a zároveň navrhnout doporučení a návrhy pro zlepšení a optimalizaci komunikace a jejího obsahu. Teoretická část této práce se věnuje popsání základních pojmů odpovídajících tématu práce …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess whether the marketing communication of Sensodyne brand is well adjusted so that the goals can be achieved in an effective way with regard to the consumer characteristics of Generation Z, and, at the same time to propose recommendations and suggestions for improving and optimizing the communication and its content. The theoretical part of this thesis is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Vanda Študentová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79538