Reflexe procesu budování autority u budoucích učitelů – Bc. Jitka Průšová
Bc. Jitka Průšová
Master's thesis
Reflexe procesu budování autority u budoucích učitelů
Reflection on Authority Building Process of Future Teachers
Abstract:
Práce se zabývá jedním z aspektů profesní přípravy budoucích učitelů z pohledu jeho vývoje v průběhu pregraduální přípravy. Teoretická část seznamuje s vybranými koncepcemi profesní přípravy budoucích učitelů v České republice. Výzkumná část přinese výpovědi studentů o procesu budování jejich pedagogické autority v podmínkách profesní přípravy.Metodou sběru dat bude dotazník nebo rozhovor.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM3837
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
Autorita učitele: od vybraných pojetí ke kritické pedagogice
Veronika Žižková -
Autorita učitele: od vybraných pojetí ke kritické pedagogice
Veronika Žižková -
Autorita pedagoga z žákovské perspektivy
Jana Červinková -
Přirozená autorita očima dospívajících Romů
Barbora Krejčová -
Autorita pedagoga z pohledu žáků středních škol Karlovarského kraje
Ivana COZMOVÁ -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
Neformální autorita u vybraného vzorku učitelů
Jaroslava Kunstová -
Autorita učitele na 1.stupni ZŠ očima žáků a učitelů - případová studie
Jitka Milaniaková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights