Barbora OBEŠLOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.

Analysis of customer satisfaction firm B.O.S. - Plast, Ltd.
Abstract:
The work was to determine customers' satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company through a questionnaire survey and the results of research suggest measures to improve customers' satisfaction. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part, I focused on literary expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collecti-on, mainly through …more
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce bolo zistenie spokojnosti zákazníkov firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. a to prostredníctvo dotazníkového šetrenia a na základe výsledkov výskumu navrhnúť opatrenia na zlepšenie spokojnosti zákazníkov podniku. Bakalárska práce je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na literárne spracovanie odborných poznatok ohľadne spokojnosti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier: 17031

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OBEŠLOVÁ, Barbora. Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics