Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. – Barbora OBEŠLOVÁ
Barbora OBEŠLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Analysis of customer satisfaction firm B.O.S. - Plast, Ltd.
Abstract:
The work was to determine customers' satisfaction of B. O. S. - Plast, s. r. o. company through a questionnaire survey and the results of research suggest measures to improve customers' satisfaction. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. In the theoretical part, I focused on literary expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collecti-on, mainly through …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bolo zistenie spokojnosti zákazníkov firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. a to prostredníctvo dotazníkového šetrenia a na základe výsledkov výskumu navrhnúť opatrenia na zlepšenie spokojnosti zákazníkov podniku. Bakalárska práce je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na literárne spracovanie odborných poznatok ohľadne spokojnosti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
17031
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBEŠLOVÁ, Barbora. \textit{Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. $\{$--$\}$ Plast, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/lvkan3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBEŠLOVÁ, Barbora. Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics