Markéta Ježková

Bachelor's thesis

Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile

Price and product strategy for Škoda Auto, a.s. sales development in Chile
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu automobilového trhu v Chile z pohledu produktu a ceny. Hodnotí současnou situaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. na místním trhu a navrhuje změny cenové strategie, které by měly společnosti pomoci zvýšit objemy prodeje.
Abstract:
The work focuses on analysis of automobile market in Chile in terms of price and product. It also evaluates the current situation of ŠKODA AUTO a.s. on the local market and proposes changes in pricing strategies that should help to increase sales volumes.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ježková, Markéta. Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics