Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile – Markéta Ježková
Markéta Ježková
Bachelor's thesis
Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile
Price and product strategy for Škoda Auto, a.s. sales development in Chile
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu automobilového trhu v Chile z pohledu produktu a ceny. Hodnotí současnou situaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. na místním trhu a navrhuje změny cenové strategie, které by měly společnosti pomoci zvýšit objemy prodeje.Abstract:
The work focuses on analysis of automobile market in Chile in terms of price and product. It also evaluates the current situation of ŠKODA AUTO a.s. on the local market and proposes changes in pricing strategies that should help to increase sales volumes.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽKOVÁ, Markéta. \textit{Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lvlwdq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ježková, Markéta. Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingový mix dealerství ŠKODA Unikom, a.s.
Adéla Špirková -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
Marketingový mix Škody Octavia v konkrétní firmě
Jiří Persein -
Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s.
Denisa Křepelová -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava -
Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p.
Soňa Zoulová -
Marketingový mix Lešení Votápek
Viktor Votápek -
Marketingový mix Sportcentra Skalka
Zbyněk Šír