Ing. Tomáš Kolařík

Diplomová práce

Marketing vědy a jeho specifika

Science marketing and its specific characteristic
Anotace:
Diplomová práce „Marketing vědy a jeho specifika“ zkoumá využitelnost marketingu vědy pro zajištění udržitelnosti vědecko-výzkumných center. Na základě dostupné literatury dokumentuje současný stav a využívání marketingu v oblasti vědy a vědecko-výzkumných center. Nastiňuje základní odlišnosti marketingu vědy a výzkumu od marketingu podniku z pohledu cílových skupin a dalších specifických charakteristik …více
Abstract:
The diploma thesis "Science marketing and its specific characteristics" examins the usefulness of science marketing to obtain sustainability of research and development centers. Based on the available literature review, the thesis documents current situation and use of marketing in the field of science and in research centers. It outlines the basic differences between science marketing and company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Ludvík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta