Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Bc. Andrea Štěpánková
Bc. Andrea Štěpánková
Master's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand on consumer buying behavior
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na to, jaký vliv mají privátní značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je vymezit působení privátních značek drogerie dm na nákupní chování spotřebitele. Literární rešerše je vypracována na základě sekundárního výzkumu. Následnou syntézou a komparací od jednotlivých autorů je charakterizováno kupní chování spotřebitele a jeho rozhodovací proces. Vlastní část práce …moreAbstract:
This thesis is focused on private brands and their impact on consumer behavior. Goal of this thesis is to define impact of dm drogerie private brands on consumer behavior. The theoretical part of the thesis is based on secondary research. Then I described consumer behavior and their decision process by synthesis and comparison from different authors. The practical part of this thesis aims on attributes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Andrea. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/lw0suv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights