Bc. Lenka LEŠŇOVSKÁ
Diplomová práce
Hra zraku a hmatu
Game of Sight and Touch
Anotace:
Diplomová práce se specializuje na vznik didaktických pomůcek pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce má dvě části část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován psychologický vývoj člověka s důrazem na vývoj dětí předškolního a mladšího školního věku. Dále je práce zaměřena na život a dílo reformní pedagožky Marii Montessori. V teoretické části je též pojednáno …víceAbstract:
The thesis is specialized in the creation of teaching aids for preschool and early school age children. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part is characterized by psychological human development with an emphasis on the development of preschool and early school age children. The thesis is focused on the life and work of reform pedagogue Maria Montessori. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Dominika Sládková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEŠŇOVSKÁ, Lenka. Hra zraku a hmatu. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití pomůcek pedagogiky Marie Montessori ve vyučování žáků s lehkým mentálním postižením
Lenka Mrázková -
Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením
Hana KABOŇOVÁ -
Využití pomůcek systému pedagogiky Marie Montessori u osob s poruchou autistického spektra
Anežka VAŠULÍNOVÁ -
Didaktické pomůcky a jejich místo v pedagogické koncepci Marie Montessori
Veronika LIŠKOVÁ -
Didaktická opora dle principů Marie Montessori u žáka s autismem na I. stupni ZŠ
Zdeňka Šánová -
Didaktická hra v podmínkách mateřské školy
Veronika ALKOVÁ -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová -
Didaktická hra v primárním vzdělávání
Andrea Grácie FEŠAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva