Od lechtivého k obscénnímu (hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století) – Mgr. Marcela DIVÍNOVÁ
Mgr. Marcela DIVÍNOVÁ
Bakalářská práce
Od lechtivého k obscénnímu (hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století)
From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990´s
Anotace:
Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi {\clqq}lechtivým`` a {\clqq}obscénním`` v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů …víceAbstract:
The theme of the thesis is the erotic advertising and the aim is to specify the margin between the {\clqq}suggestive`` and {\clqq}obscene`` at advertising. In addition to the term definition {\clqq}erotic advertising``, the thesis refers to its possible impacts and influences on a recipient. It attends to displaying of the human body and to its using as the advertising challenge properly. In this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVÍNOVÁ, Marcela. \textit{Od lechtivého k obscénnímu (hranice ''komunikovatelného'' v reklamě 90. let 20. století)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/lw4n9i/.
Jak správně citovat práci
DIVÍNOVÁ, Marcela. Od lechtivého k obscénnímu (hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sex a erotika v reklamě
Klára BÁRTOVÁ -
Erotika a sex v reklamě
Jiří VACULÍK -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
Diana Apetauerová -
Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Alena ZACHAROVÁ