Mgr. Marcela DIVÍNOVÁ

Bakalářská práce

Od lechtivého k obscénnímu (hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století)

From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990´s
Anotace:
Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi {\clqq}lechtivým`` a {\clqq}obscénním`` v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů …více
Abstract:
The theme of the thesis is the erotic advertising and the aim is to specify the margin between the {\clqq}suggestive`` and {\clqq}obscene`` at advertising. In addition to the term definition {\clqq}erotic advertising``, the thesis refers to its possible impacts and influences on a recipient. It attends to displaying of the human body and to its using as the advertising challenge properly. In this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 519

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIVÍNOVÁ, Marcela. Od lechtivého k obscénnímu (hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století). Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace