Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO – Ing. Milena Charvátová
Ing. Milena Charvátová
Bakalářská práce
Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO
Development of the brand and the circumstances that influence it - the brand EIZO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře se založením a vývojem značky, jejím fungováním na trhu, a představením možných principů, na jejichž základě se značka může stát úspěšnou. V obecné části práce se zabývám teorií vzniku a vývoje značky a uplatněním značky na trhu. Aplikační část pojednává o fungování značky v praxi. Pro svoji analýzu jsem si zvolila úspěšnou značku EIZO a pokusila jsem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to familiarize readers with the foundation and development of brands, their functioning on the market and with the introduction of principles on which the brand can become successful. In general part, the work deals with theory of development and application of the brand on the market. The practical part deals with the functioning of the brand in practice. For its analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/woco0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
Diana Rilscaia -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská