Lenka HOVĚZÁKOVÁ

Bakalářská práce

Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci

Corporate identity the Art Center of Palacký University Olomouc
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která obsahuje přiblížení problematiky grafického designu, především corporate identity a návrhu loga, které je následováno srovnáním vizuálních stylů jiných vysokých škol. Praktická část se zaměřuje na návrh loga a realizaci jeho manuálu.
Abstract:
Bachelor thesis consists of theoretical part, which contains introduction to graphic design, primarily corporate identity and process of logo creation, which is followed by comparison of visual styles of other universities. Practical part focuses on process of logo creation and realization of its manual.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOVĚZÁKOVÁ, Lenka. Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lw8e92 lw8e92/2
21. 4. 2017
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2017