Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci – Lenka HOVĚZÁKOVÁ
Lenka HOVĚZÁKOVÁ
Bakalářská práce
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Corporate identity the Art Center of Palacký University Olomouc
Anotace:
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která obsahuje přiblížení problematiky grafického designu, především corporate identity a návrhu loga, které je následováno srovnáním vizuálních stylů jiných vysokých škol. Praktická část se zaměřuje na návrh loga a realizaci jeho manuálu.Abstract:
Bachelor thesis consists of theoretical part, which contains introduction to graphic design, primarily corporate identity and process of logo creation, which is followed by comparison of visual styles of other universities. Practical part focuses on process of logo creation and realization of its manual.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOVĚZÁKOVÁ, Lenka. Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva