Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci – Lenka HOVĚZÁKOVÁ
Lenka HOVĚZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Corporate identity the Art Center of Palacký University Olomouc
Abstract:
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která obsahuje přiblížení problematiky grafického designu, především corporate identity a návrhu loga, které je následováno srovnáním vizuálních stylů jiných vysokých škol. Praktická část se zaměřuje na návrh loga a realizaci jeho manuálu.Abstract:
Bachelor thesis consists of theoretical part, which contains introduction to graphic design, primarily corporate identity and process of logo creation, which is followed by comparison of visual styles of other universities. Practical part focuses on process of logo creation and realization of its manual.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOVĚZÁKOVÁ, Lenka. \textit{Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lw8e92/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOVĚZÁKOVÁ, Lenka. Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / VT-VZ
Theses on a related topic
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights