Denisa Provazníková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno

Proposal for Marketing and Business Strategy for Prádelna Brno
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno. V první části práce se nachází literární rešerše, kde jsou popsány základní pojmy týkajícící se zvoleného tématu. V druhé části práce je vy-užito analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy a analýzy 3C. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a marketing and business strategy for the company Prádelna Brno. In the first part of the thesis there is a literary research where the basic concepts related to the selected topic are described. In the second part of the thesis is used the analysis of the external and internal environment. External environment factors are determined by using SLEPT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Urbánková, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta