Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách – Bc. Lenka Kavuľová
Bc. Lenka Kavuľová
Diplomová práce
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Culture as a brand. The potential of using a franchise model in cultural institutions
Abstract:
The diploma thesis aims to find out the potential of franchising in the field of culture in the Czech and Slovak environment. We analyze the business model of franchising, its connection with the business model of cultural institutions (often non-profit organizations) in general, but also on specific examples from abroad. Based on the analysis, we select suitable candidates - domestic cultural institutions …víceAbstract:
Diplomová práca si dáva za úlohu zistiť potenciál využitia franchisingu v oblasti kultúry v českom a slovenskom prostredí. Analyzujeme biznisový model franchisingu, jeho spojitosť s biznis modelom kultúrnych inštitúcií (často neziskových organizácií) a to vo všeobecnej rovine, ale aj na konkrétnych príkladoch zo zahraničia. Na základe analýzy vyberáme vhodných kandidátov – tuzemské kultúrne inštitúcie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yqk4m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky organizace v neziskovém sektoru
Zuzana NOVOTNÁ -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Developing brand identity blueprint for a café bar
Olesia Kozlova