Etiketa a etika v podnikání jako faktor růstu image organizace – Kateřina Vašíčková
Kateřina Vašíčková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Etiketa a etika v podnikání jako faktor růstu image organizace
Anotace:
Tato práce se zabývá etikou a etiketou v podnikání. Jsou zde uvedeny na příkladu jedné z mnoha stavebních společností etické problémy. Celková činnosti společnosti je zde analyzována a následně vyhodnocena. Dále jsou navržena možná řešení vyhodnocených situací.Abstract:
This paper deals with the ethics and etiquette in business. The ethical problems are presented here on the example of one of many construction companies. The overall activity of the company is analyzed and subsequently evaluated. Further solutions are proposed evaluated situations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lwrftl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2013
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program / obor:
63-42-N/.. PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ/63-42-N / 01 PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ
Práce na příbuzné téma
-
Etiketa a etika v podnikání jako faktor růstu image organizace
Vendula Přibylová -
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
Professional Ethics in Cyberspace
René Napravil -
Ethics, related to organizational communication.
Ladislav Centár -
Ethics, related to organizational communication
Gleb Barkov -
Ethics related to the organizational communication
Gunel Ismayilova -
Ethics of hotel chain with a focus on internal relations (employee - employer).
Anna-Marija Korpljakova -
Ethics related to the organizational communication
Mariam Chkhikvadze