Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů – Nela Pavlíčková
Nela Pavlíčková
Master's thesis
Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů
Market Potential Analysis of E-Auction Application for the Municipalities
Abstract:
Tématem diplomové práce byla Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů. Software, který je v práci popisován, se nazývá PROe.biz a slouží k realizaci on-line výběrových řízení v marketingu dodavatelských vztahů. Hlavním cílem práce bylo zjištění tržního podílu společnosti NAR marketing s.r.o. na trhu městských úřadů v České Republice. Dále bylo zkoumáno, zda městské úřady využívající e-aukční …moreAbstract:
The theme of this thesis was to analyze the potential of e-auctions in the market of municipal offices. Software, which is described in this thesis called PROe.biz serves to implement on-line competitions in the marketing of supplier relationships. The main objective was to determine the market share of NAR marketing s.r.o. in the market of municipal offices in the Czech Republic. It was then examined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/79588
Thesis defence
- Supervisor: Martina Steinová
- Reader: Michaela Černíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Využití Mystery shoppingu při hodnocení maloobchodních služeb v prodejnách společnosti Lindt & Sprüngli CEE s.r.o.
Veronika Hájková -
Marketing v obchodní letecké dopravě se zaměřením na firmu Icarus Aviation Group, s.r.o.
Adam Bílek -
Research Marketing s.r.o. - mystery shopping
Markéta Zahradníčková -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o.
Jakub Strnadel -
Postoje a nákupní chování zákazníků ke službě Dámejídlo.cz s.r.o.
Vojtěch Prachař