Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů – Nela Pavlíčková
Nela Pavlíčková
Master's thesis
Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů
Market Potential Analysis of E-Auction Application for the Municipalities
Anotácia:
Tématem diplomové práce byla Analýza potenciálu e-aukcí na trhu městských úřadů. Software, který je v práci popisován, se nazývá PROe.biz a slouží k realizaci on-line výběrových řízení v marketingu dodavatelských vztahů. Hlavním cílem práce bylo zjištění tržního podílu společnosti NAR marketing s.r.o. na trhu městských úřadů v České Republice. Dále bylo zkoumáno, zda městské úřady využívající e-aukční …viacAbstract:
The theme of this thesis was to analyze the potential of e-auctions in the market of municipal offices. Software, which is described in this thesis called PROe.biz serves to implement on-line competitions in the marketing of supplier relationships. The main objective was to determine the market share of NAR marketing s.r.o. in the market of municipal offices in the Czech Republic. It was then examined …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79588
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Martina Steinová
- Oponent: Michaela Černíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Využití Mystery shoppingu při hodnocení maloobchodních služeb v prodejnách společnosti Lindt & Sprüngli CEE s.r.o.
Veronika Hájková -
Marketing v obchodní letecké dopravě se zaměřením na firmu Icarus Aviation Group, s.r.o.
Adam Bílek -
Research Marketing s.r.o. - mystery shopping
Markéta Zahradníčková -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o.
Jakub Strnadel -
Postoje a nákupní chování zákazníků ke službě Dámejídlo.cz s.r.o.
Vojtěch Prachař