Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions – Olga Simonova
Olga Simonova
Diplomová práce
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Anotace:
Práce se věnuje analýze hodnoty značky z pohledu zákazníka a firmy. Analyzuje se akvizice značky, její motivy, výhody y nevýhody. Teoretické základy se uplatňují ve druhé části práce, která se zabývá případovou studií akvizice Britské značky domácích spotřebičůAbstract:
This study represents an analysis of theoretical frameworks around brand integration strategies after mergers and acquisitions. The theoretical part of the paper is dedicated to the importance of brand equity, motives and advantages of brand acqui-sition and defines possible frameworks for brand integration strategies. A case study has been conducted on the application of the possible brand integration …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48074
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
Tomáš Javořík -
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková -
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Anna Rusínková -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Measuring Brand Equity
Daniela Hofmannová -
Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví
Kseniia Malysheva