Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt – Leona Bilková
Leona Bilková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje možnost využití marketingového mixu ve vybraném podnikatelském subjektu. Hlavním cílem bylo vytvořit vhodný marketingový mix pro vybraný podnikatelský subjekt, který bude v budoucnu otevřen. Pomocí dotazníkové šetření a experimentu focus group byly zjištěny požadavky a preference jednotlivých složek marketingového mixu. Na základě těchto zpracovaných dat je navrhnut marketingový …víceAbstract:
The bachelor's thesis analyzes the possibilities of using the marketing mix in a selected business entity. The main goal was to create a suitable marketing mix for a selected business entity, which will be open in the future. To provide a questionnaire survey and an experimental focus group, we had the requirements and preferences of the individual components of the marketing mix. Based on these processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ul8kt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková