Výpovedná hodnota fotografie v marketingovej komunikácii – Bc. Mária Szabová
Bc. Mária Szabová
Diplomová práce
Výpovedná hodnota fotografie v marketingovej komunikácii
The Role of Photography in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práca na tému "Výpovedná hodnota fotografie v marketingovej komunikacií" sa zaoberá analýzou a interpretáciou obálky knihy I AM. Práca bližšie predstavuje využitie umeleckej fotografie ako nástroja marketingovej komunikácie v podobe knižnej obálky. Súčasťou diplomovej práce je analyticko-interpretačná časť, na základe ktorej predstavujeme pôsobenie danej obálky smerom k recipientovi. Vo výskumoch …víceAbstract:
Diploma thesis "The Role of Photography in Marketing Communications " deals with the analysis and interpretation of the book cover I AM. The thesis represents the usage of photography as a marketing communications tool in the form of the book cover. Analytical part deals with the interaction of the book cover towards the reader. In researches we focus on the book cover symbolic meaning, signs, level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Szabová, Mária. Výpovedná hodnota fotografie v marketingovej komunikácii. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Banksy a jeho umelecká reakcia na izraelsko-palestínsky konflikt (interpretácia mediálnych streetartových produktov z rokov 2005 a 2007)
Monika Bellová -
Naratologická analýza díla Jana Kobzáně
Jana KOCOURKOVÁ -
Americký sen optikou postmoderny (sémiotickonaratologická analýza filmu Forrest Gump)
Kateřina Doležalová -
Knižní edice a tvorba knihy
Vendula Franková -
Erdöl- und Erdgasgewinnung in Österreich am Beispiel der Firma OMV
Anastasija KUZENKOVA