Bc. Jakub Šilhavík

Master's thesis

Podnikatelský plán na založení koncertní agentury

The Concert Agency Business Plan
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření vhodného podnikatelského plánu pro novou koncertní agenturu působící na trhu kulturních produktů. Teoretická část práce poskytuje teoretická východiska týkající se strategického plánování, podnikatelského plánu a marketingu kultury. Jako podklad pro nastavení podnikatelského plánu slouží praktická část práce, která se zabývá analýzou trhu.
Abstract:
The objective of the thesis is a selection of appropriate business plan for new concert agency on the market of culture products. The basis for the selection are set in the theoretical part about strategic planning, business plan and arts marketing. Resources for the business plan are presented in practical part of the thesis filled with market analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šilhavík, Jakub. Podnikatelský plán na založení koncertní agentury. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications