Analýza vnitřní komunikace firmy Hirschmann Czech s.r.o. – Stanislava Trlicová
Stanislava Trlicová
Master's thesis
Analýza vnitřní komunikace firmy Hirschmann Czech s.r.o.
Internal Organizational Communication Analysis in Hirschmann Czech s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu interní komunikace společnosti Hirschmann Czech s.r.o. v době probíhající finanční krize. Empirická data jsou získána pomocí anonymního dotazníkového šetření u pracovníků ve výrobě a standardizovaným individuálním rozhovorem s vedoucími pracovníky. Data jsou zpracována pomocí základních statistických charakteristik a jsou dále slovně interpretována. Na základě …moreAbstract:
The diploma thesis is concentrated on internal organizational communication analysis in Hirschmann Czech s.r.o. during the financial crisis. All empirical data are obtained by the anonymous questionnaire research among the workers and standardized individual interview with their leaders. Gathered data are statistically processed followed by verbal interpretation. There are some internal organizational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13357
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2009
- Supervisor: Eva Bedrnová
- Reader: Tereza Francová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Kateřina Marešová -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace ve veřejné správě: Případová studie obce Popůvky
Tomáš Račický -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková