Markéta Oudesová

Diplomová práce

Marketingová studie vybraného památkového objektu

Marketing study of a chosen historic site
Anotace:
Diplomová práce „Marketingová studie vybraného památkového objektu“ se zabývá podobou rozšířeného marketingového mixu vybrané české památky nacházející se v Plzeňském kraji. Hlavním cílem práce je analyzovat pojetí zmiňované památky a jejího bezprostředního okolí z hlediska produktu, ceny, propagace a dalších složek marketingového mixu služeb. Teoretická část zahrnuje vymezení základních pojmů v oblasti …více
Abstract:
The thesis „Marketing study of a chosen historic site“ deals with an extended marketing mix of a chosen historic site. The aim of the thesis is to analyse the concept of the mentioned historic site and its surroundings from the point of view of product, price, promotion and other parts of the marketing mix of services. The theoretical part deals with the determination of basic terms related to tourism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Jarmila Indrová
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72436

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch