Vliv reklamy na spotřebitelské chování. – Bc. Michaela Pafčugová
Bc. Michaela Pafčugová
Diplomová práce
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Effect of Advertisement on Consumer Behavior.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu reklamy na spotřebitelské chování. V současné době mají lidé přístup k nekonečné nabídce reklam. Vliv reklamy a její efektivnost je otázka, na kterou se snaží najít odpověď většina marketérů. Primárním cílem reklamy je obvykle ovlivnit nákupní chování spotřebitele. Cílem práce bylo zjistit vliv jednotlivých typů reklam na spotřebitelské chování a na základě zjištěných …víceAbstract:
The topic of my dissertation is the impact of advertising on behavior of consumers. These days, everybody has access to a limitless variety of advertisements. Effectiveness of advertising and its impact on consumer’s behavior is a question that most marketers are concerned with. Typically, the primary goal of advertising campaigns is to have an impact on consumer's purchasing behavior. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/aa5fk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAFČUGOVÁ, Michaela. \textit{Vliv reklamy na spotřebitelské chování.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lx71hj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
The use of artificial intelligence methods for time series prediction
Ankit Tripathi -
Analýza chování konverzační textové umělé inteligence zaměřená na nežádoucí chování
Alena Jansová -
Umělá inteligence pro OpenTTD s prvky emotivního chování
Michal Zopp -
Umělá inteligence pro hru Bomberman
Karolína Mikulová -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Jan Wlosok -
Změny spotřebního chování turistů v důsledku rozvoje umělé inteligence
Jan Švec -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko